انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جزئیات نشست کارگروه های ۱۳ گانه شورای برنامه ریزی تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران کارگروه های 13 گانه ذیل شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران با حضور در ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان تهران تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه دبیران کارگروه های امور اقتصادی، زیربنایی شهرسازی، اجتماعی فرهنگی، آمایش سرزمینی، تحول اداری و دولت الکترونیک، سلامت و امنیت غذایی، درآمد و تجهیز منابع انسانی، اشتغال، میراث فرهنگی و گردشگری، بانوان و خانواده، توسعه روستایی و عشایری، آموزش و پژوهش، استاندارد سازی و کیفیت کالای خدمات حضور داشتند.

شهرام عدالتی قائم مقام سازمان برنامه و بودجه استان تهران در امور اقتصادی گفت: وظایف این کارگروه ها بررسی کارشناسی برنامه و طرح ها برای توسعه استان بوده و نتایج کارگروه ها برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارجاع می شود که اگر برنامه ها و طرح ها استانی باشد تصویب و اگر ملی باشد به کشور ارسال می گردد.

وی افزود: در این مدت می توان گفت که کارگروه های درآمد و تجهیز منابع انسانی، آمایش و زیربنایی شهرسازی قوی و کارگروه های اقتصادی، استاندارد و توسعه روستایی عملکرد ضعیفی داشته اند که بر اساس مصوبه این جلسه قرار شد هر دو هفته یک بار جلسات کارگروه ها با هدف همسویی اقدامات و تلفیق برنامه ها و طرح ها برگزار شود.

https://thmporg.ir/vdcebo8eijh8v.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما