انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
واگذاری ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در ایام دهه فجر
مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه بودجه تملک دارایی های سال 94 شهرستان پردیس 24 هزار میلیارد تومان بود، اظهار داشت: بودجه تملک دارایی ها با محوریت کمیته برنامه ریزی شهرستان پیگیری می شد که حدود 60 درصد آن اختصاص داده شده و در پسا برجام امیدهایی برای تحولات و افزایش بودجه ها از سوی رئیس سازمان مدیریت استان تهران داده شده است.

 وی درباره محل تامین بودجه در 41 پروژه افتتاح شده در دهه فجر شهرستان گفت: این اعتبارات از محل بودجه مستقل شهرداری ها، بودجه دولت از طریق شرکت عمان و بخشی از اعتبارات تملک دارایی ها و بخشی هم اعتبارات ملی تامین شده است.

فرماندار پردیس درباره میزان مشارکت بخش خصوصی در این پروژه ها هم اضافه کرد: در هیچ کدام از این پروژه ها بخش خصوصی فعالیت نکرده است اما قصد داریم تا برای واگذاری بیشتر پروژه ها به سرمایه گذاران اقدام کنیم.

حیدری همچنین اعلام کرد: شرکت عمران متولی مسکن مهر در ایام دهه فجر 4500 واحد را واگذار می کند، متناسب نیاز واحدهای مسکونی مدرسه، مسجد، آب و برق فراهم شده است. براساس اعلام شرکت عمران پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در پردیس بیش از 70 درصد است.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdchd.nk223n6ttf.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما