انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تصویب ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارتملک دارایی استان تهران
نوربخش عسگری در گفتگو با شادی سیروس خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران با بیان اینکه جلسات کمیته های برنامه ریزی شهرستان های استان تهران برگزار شد، گفت: در این جلسات اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان تهران در سال جاری، به میزان 4 هزار و 400 میلیارد ریال در قالب 27 فصل، 77 برنامه ، 85 دستگاه و به 16 شهرستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد.

وی افزود: اعتبارات شامل اعتبارات استانی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است که جلسات کمیته های برنامه ریزی شهرستانهای استان تهران به منظور تعیین پروژه های تملک دارایی سرمایه ای سال جاری برگزار  و اعتبار تعداد 1850 پروژه برای سال به تصویب رسید.

عسگری با بیان اینکه در این جلسات پروژه های بالای 50 درصد در اولویت قرار داشته اند، افزود: بعد از آن پروژه های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی و پروژه هایی که در سال جاری به اتمام خواهند رسید، تخصیص اعتبار شدند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و پیگیری مشارکت بخش عمومی - خصوصی و جذب سرمایه گذاران خارجی مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام

 

https://thmporg.ir/vdcak0ne149n0.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما