انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اجرای ۸۰ درصدی پروژه های جهاد کشاورزی در استان
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی در سيزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان گفت: مرحله عملياتي 156 طرح  و پروژه هاي دستگاه ها آغاز شده است.

وي با تاكيد براينكه رضايتمندي زيادي در اجراي پروژه ها حاصل شده است افزود: واحد هاي فعال،راكد و نيمه فعال در بخش صنعت،معدن و تجارت شناسايي شده اند كه تاكنون يكهزار و 340 واحد براي دريافت تسهيلات به بانك ها معرفي شده اند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان جهادكشاورزي در راستاي اقتصاد مقاومتي گفت: در بخش جهادكشاورزي در پايانه صادراتي گل و گياه مقام نخست توليد گل شاخه بريده داريم كه 80 درصد اين گل ها سالانه ارزش صادرات دارند.

وي ايجاد پايانه صادراتي محصولات كشاورزي در بخش زنجيره توليد، ذخيره سازي و بسته بندي را از ديگر اقدامات برشمرد.

تركي،ايجاد شهرك هاي گلخانه اي تا  500 هكتار و توجه به واحدهاي توليدي دانش بنيان را از ديگر اهداف پيش رو دربرنامه ريزي هاي اقتصاد مقاومتي استان اعلام کرد و گفت: برنامه ريزي ها در 6 ماهه اول امسال موفق تر از آنچه پيش بيني شده پيش رفته است و تلفيقي بين پروژه هاي اقتصاد مقاومتي و سند برنامه ششم توسعه استان ايجاد شده تا در برنامه 5 ساله تا سال 99 اجراي طرح ها براي رشد اقتصادي ادامه يابد.

وي بر پيش بيني ايجاد 140 هزار فرصت شغلي در طول سال برمبناي پروژه هاي اقتصاد مقاومتي اشاره  كرد و افزود: در جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع كميته اي كارشناسي تشكيل شده است تا براي رفع مشكلات واحدها تصميم گيري شود.

وي افزود:‌بعنوان دستگاه ناظر در ستاد اقتصاد مقاومتي ماموريت يافتيم هر هفته در يك شهرستان به شكل منطقه اي در غرب، شرق و جنوب استان جلساتي با حضور دستگاه ها برگزار شود.

تركي  ادامه داد: در جلسات پيش رو، سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت، شهرك هاي صنعتي آبفاي شهري و روستايي براساس اولويت ها در سطح استان اولويت هاي خود را ارايه دهند.

انتهای پیام

https://thmporg.ir/vdcebz8xijh8f.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما