انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح ۶۶ پروژه عمرانی با اعتبار۹.۵ میلیارد تومان در فیروزکوه
طاهری در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ در مورد برنامه های دهه فجر گفت: بحث ابتکاری بودن برنامه ها بخصوص برای نسل سوم انقلاب با موضوع های مختلف مخصوصا فرهنگی و هنری در قالب نرم افزار، پرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای اقشار مختلف مردم و برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند٬ نکات مهمی است که همه مسئولین شهرستان باید مد نظر قرار دهند.

طاهری برنامه‌های امسال دهه فجر در فیروزکوه را حول محور های فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی با مشارکت و حضور حداکثری جوانان برشمرد و افزود: دهه فجر بیش از همه باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و شفاف‌سازی شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است یادآور شد: دهه فجر یکی از برهه های مهم نظام است و لازم است که مسئولان در کنار مردم در مراسم این دهه به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

طاهری متذکر شد: دهه فجر امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که در ایام انتخابات هستیم و مسئولان و مدیران باید مراقب باشند که  این دهه به خصوص افتتاح پروژه ها سیاسی نشود.

وی برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف به‌خصوص نسل جوان را ضروری عنوان کرد و افزود: با مردمی کردن اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر بر تاثیرگذاری آن‌ها افزوده می‌شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: یک دستگاه و سازمان به تنهایی قادر به اجرای مناسب برنامه‌های دهه مبارک فجر نیست و بر همین اساس نیاز است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و همچنین مشارکت حداکثری مردم برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در شهرستان فیروزکوه را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

وی بر ضرورت تکمیل طرح های عمرانی شهرستان طبق برنامه زمانبندی شده در سال جاری و کیفیت اجرای طرح ها تاکید کرد و گفت: در ایام دهه فجر ۶۶ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه، مراسم ۲۲ بهمن امسال را به دليل مصادف شدن با اجراي برجام و همچنين در پيش بودن انتخابات، متفاوت از سالهاي قبل اعلام كرد و افزود : پيروزي در مذاكرات هسته اي و به نتيجه رسيدن تلاش هاي ۱۲ ساله ايران براي به رسميت شناخته شدن حق غني سازي و رفع تحريم هاي ظالمانه، يك دستاورد ملي است و در تبليغات ايام دهه فجر بايد اين موضوع مورد توجه قرار گيرد.

طاهری با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های  ایام الله دهه فجر داشته باشند، گفت: باید با بهر‌ه‌گیری از تمام ظرفیتها و توان شهرستان، برنامه‌های دهه مبارک فجر را بطور مطلوب برگزار کنیم.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdca1.ne449nukk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما