انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دورخیز استانداری برای کاهش ۲ درصدی تلفات انرژی در پایتخت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سیدحسین هاشمی در نشست اقتصاد مقاومتی استان که با هدف برنامه ریزی دستگاه ها برای ارایه طرح های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شد گفت:کمیته نظارتی اجرای اقتصاد مقاومتی در استان تهران کار خود را در بررسی طرح های دستگاه ها آغاز کرده است و از دستگاه هایی که به سرعت طرح های خود را ارایه می دهند تشکر می کنیم.

وی مدیریت انرژی برق و مصرف آب را از جمله شاخص های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در استان تهران برشمرد و تصریح کرد: وزارت نیرو با همکاری شرکت برق و ابفای استان و شهر تهران نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند. دستگاه هایی همچون آبفا و شرکت برق لازم است سیاست های خود را در جهت کاهش میزان تلفات مصرف مشخص کنند.

استاندار تهران گفت: تا امروز برنامه های خوبی از سوی دستگاه ها در بخش اقتصاد مقاومتی ارایه شده است.

به گفته استاندار تهران تا پایان سال قرار است حدود 2 درصد از میزان تلفات انرژی در استان تهران و نیم درصد در شهر تهران کاهش یابد.

هاشمی نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما را در کنترل و مدیریت مصرف انرژی مهم دانست و عنوان کرد: فرهنگ سازی در صدا و سیما می تواند الگوی مصرف صحیح انرژی را ارایه داده و شاهد تحقق شاخص مهمی در اقتصاد مقاومتی باشیم.

استاندار تهران ایجاد زمینه تشویق برای شهروندانی که در مصرف انرژی مدیریت دارند، مهم و در دستور کار دانست.

هاشمی گفت: کمیته نظارت ویژه ای متشکل از  دو نماینده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دو نفر از معاونان استانداری و رییس سازمان اقتصاد و دارای تهران برای بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی دستگاه های استان تشکیل شده است.
 
استاندار تهران گفت:891 واحد تولیدی و  160 طرح نیمه تمام در طرح های ارایه شده پیش بینی شده است.

گفتنی است، در نشست امروز اقتصاد مقاومتی در استانداری تهران،مدیران شرکت برق،آبفا و آبفای روستایی به ارایه گزارش و طرح هایی در مورد نحوه مدیریت انرژی و کاهش مصرف در استان پرداختند.

انتهای پیام/

 

https://thmporg.ir/vdccaiqi82bqp.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما