انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، mbot.ir با اشاره به اولویت های مهم استان تهران در سال جاری اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع و اعتباراتی که در سال گذشته با آن روبرو بودیم در سال ۹۵ همچون سال ۹۴ با توجه به انقباضی بودن بودجه برای طرح های تملک دارایی پروژه های عمرانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه مسکن مهر از جمله برنامه های مهم اداره راه و شهرسازی استان تهران در سال جاری است، گفت: پروژه های ساختمان های دولتی براساس اعتبارات امسال مشخص می شود.

مدیرکل راه شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در بخش راه، تمرکز بر ارتقای ایمنی و نگهداری وضعیت موجود است، گفت: در بخش راه تقریبا تمامی محورهایی که گلوگاه ترافیکی استان شناخته شده اند علاوه بر افزایش ظرفیت و ایمن سازی مورد بهسازی قرار می گیرند.

واحدی بیان داشت: در حال حاضر در بخش فنی و اجرایی مسکن و پروژه های ساختمان های دولتی ۱۳ پروژه نیمه تمام داریم که طبق برنامه ها باید آنها را امسال به اتمام برسانیم.

مدیرکل راه شهرسازی استان تهران ادامه داد: براساس تعهدات ما در بخش مسکن مهر قریب به 10 هزار واحد باقی مانده که از اولویت های اداره راه و شهرسازی استان در سال جاری خواهد بود.

واحدی با بیان اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر حتما تا هفته دولت به اتمام می رسد، گفت: در پروژه های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در هر شهرستانی پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد داریم که قطعا در نیمه ابتدایی سال به متقاضیان ارائه می شود.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcakynu149n6.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما