انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ساخت بیمارستان در شمیران و لواسانات/اختصاص ۵ میلیارد ویژه کاداستر
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت اله ترکی" در حاشیه یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات جلسه اظهار کرد: یکی از مشکلات در کشور و استان تهران اجرا نشدن طرح کاداستر یا حد نگاری است که در این جلسه هم به آن پرداختیم. این طرح دو سال است در استان آغاز شده و برخی دستگاه های اجرایی همکاری خوبی در این زمینه نداشتند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و ارگان های متولی برای اجرای طرح کاداستر ملزم شدند، افزود: پیشرفت این طرح طبق آمار اداره کل ثبت اسناد استان برای برخی دستگاهها 3 درصد بود که این برای دستگاه های تخصصی همچون جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی خوب نیست. 

ترکی با بیان اینکه تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبار برای طرح کاداستر در استان تخصیص داده شده است، گفت: امسال و در برنامه ششم توسعه هم همین اعتبار تخصیص داده می شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین از ساخت بیمارستان 200 تخت خوابی در شمیرانات خبر داد و گفت: این منطقه از تهران در حوزه درمانی از وجود بیمارستان بی بهره بود که با تلاش مدیران و واگذاری زمین، این مهم در این جلسه تصویب شد تا با تلاش بیش از 90 درصدی خیران و کمک دولت احداث شود. 

ترکی ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران را از دیگر نگرانی های مسئولان عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده مقرر شد تا برای جلوگیری از این امر، طرح جامع تفصیلی برای شهرها و شهرستان های فاقد طرح نوشته و طرح های جامع گذشته هم بازنویسی شود. همه دستگاه ها بویژه مسکن و شهرسازی برای تهیه این طرح موظف و ملزم شدند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.1dyiw6dmygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما