انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تولید برق خورشیدی در کارگاه های صنعتی استان تهران تا ۱۴۰۰
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت اله ترکی" در اولین جلسه بررسی سند شهرستانرورامین در برنامه ششم توسعه گفت: در حال حاضر در جلسات شهرستانی با حضور فرماندار، روسای دستگاه های استانی و شهرستانی سند برنامه توسعه ششم با رویكرد عملیاتی و برش شهرستانی در حال تنظیم است.

وی ادامه داد: پس از 16 شهرستان یک سند راهبردی عملیاتی شهرستانی برای سند توسعه تهیه می شود كه مصوب است و تحت نظارت اجرایی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات قرار می گیرد و امكان تخطی دستگاه ها در آن وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش انرژی های خورشیدی و تجدید پذیر عنوان كرد: با توجه به نیاز شهرك های صنعتی به این انرژی ها، در دو شهرك صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق شهرك ها براساس تفاهم نامه از این طریق تأمین شود.و قرار است تا سال 1400 حداقل 20 مگاوات برق در این حوزه  از طریق این دو شبکه تولید شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه با بیان اینكه اقدام دولت در ارائه تسهیلات ٦ درصدی به روستاییان در راستای رونق تولید ارزشمند و گام مهمی است گفت: ارائه این تسهیلات در شهرستان ورامین به عنوان قطب مهم دامداری و کشاورزی در استان در قالب طرح تعاونی بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.vdyiw6dyvgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما