انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ترکی : بیش از ۷۰ درصد مصوبات شورای برنامه ریزی در رباط کریم اجرا شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح امروز چهارشنبه ، نشست پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان رباط کریم به ریاست "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با حضور ابراهیمی مشاور عالی استاندار و مسئولان 14 دستگاه اجرایی مرتبط با اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی در  اين شهرستان برگزار شد.
 
در این جلسه ٣١ مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان رباط کریم بررسی شد و هریک از مدیران ادارات حاضر در نشست به ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرای این مصوبات در رباط کریم پرداختند.

 ترکی در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مصوبات شورای برنامه ریز ی و توسعه استان در رباط کریم اجرایی شده است، گفت: همه دستگاه ها در روند اجرای مصوبات در شهرستان رباط کریم باید همکاری کنند.
 
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با اشاره به کمبودهای شهرستان رباط کریم در حوزه فضاهای ورزشی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی باید با همراهی و همفکری دستگاه های شهرستانی همچون شهرداری عمل به تعهدات را تسریع بخشد.
 
وی در پایان به مصوبات مهمی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان اتخاذ شده است اشاره کرد و گفت: ساماندهی شهرک های صنعتی بخش خصوصی،راه اندازی ایستگاه های پمپاژ کانال محمدیه که بیش از 75 درصد آن با رقمی بالغ بر 28 میلیارد  اجرایی شده و 5 میلیارد نیز در آینده نزدیک به آن اختصاص می یابد و پروژه ورزشگاه 5 هزار نفره را می توان نام برد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdca.yn6k49n6e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما