انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اجرای بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای برنامه ریزی در شهرستان قرچک
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، این جلسه به ریاست "نعمت اله ترکی" و با حضور "محمدعلی ابراهیمی" مشاور عالی استاندار و مدیران شهرستانی و استانی در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همت دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد. 

نعمت اله تركي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در اين جلسه گفت: در سفر استاندار تهران به شهرستان قدس، 52 مصوبه در جلسه شوراي برنامه ريزي با دستور استاندار اتخاذ شد و با پیگیری انجام شده 47 مصوبه آن اقدام و 5 مصوبه در حال پیگیری است که می توان گفت 98 درصد مصوبات این شرستان تا به امروز اجرایی شده است. 

وي افزود: از مهمترین مصوبات این شهرستان می توان به ساماندهی معادن شن و ماسه، توسعه و ایجاد فضای سبز در ورودی شهرستان و درمحدوده کارخانه های شن و ماسه، اختصاص زمین برای ساخت مدرسه و ساماندهی نخاله های ساختمانی اشاره کرد. 

به گفته تركي؛ در این جلسه با پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی شهرستان قدس از طریق مدیران استانی و شهرستانی میزان پیشروی اقدامات و موفقیت دستگاه های مختلف در حوزه مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و در همین راستا زمان بندی دقیقی برای اجرای مصوبات در حال اجرا و اجرا نشده تعیین شد. 

 رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان با تقدیر از عملکرد شهرداری در جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح شهرستان تاکید کرد: باید تمامی دستگاه های مربوط با کمک و همیاری در بحث زیبا سازی شهری و اصلاح چهره شهری همت كنند.

وی تصریح کرد: باید با سرعت و دقت بیشتری با توجه به محدودیت های خرید زمین و هزینه ها نسبت به تامین سایت اداری شهرستان قدس اقدام شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcd.s0f2yt0f5a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما