انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ترکی : ۸۰ درصد مصوبات شورای برنامه ریزی در اسلامشهر اجرایی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران صبح امروز سه شنبه، نشست پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامهشر به ریاست "نعمت اله ترکی" و با حضور "محمد علی ابراهیمی"، مشاور عالی استاندار تهران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه،43 مصوبه از شورای برنامه ریزی و توسعه ای استان تهران برای شهرستان اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان دستگاه های استانی و شهرستانی از روند پیشرفت برنامه ریزی برای تحقق مصوبات این شورا در شهرستان، گزارش هایی ارائه دادند.

نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره این جلسه گفت: در موضوع اشتغال قرار بر این بود تا 126 هزار فرصت شغلی در سال 96 ایجاد شود که تاکنون با رصد های انجام شده از سوی این سازمان بیش از دو برابر آن تحقق پیدا کرده است. 

رییس سازمان برنامه ریزی و توسعه استان تهران با بیان اینکه مسئولیت رصد و پیگیری تعهدات استان تهران  بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، گفت: بر اساس پایش این سازمان و گزارش دستگاه های مربوطه بویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه کار های استارت آپی و فناوری اطلاعات موجود در این اداره و اقدامات آن ها در حوزه ایجاد اشتغال ما هم اکنون می توانیم بگوییم که بیش از دو برابر تعهدات ایجاد اشتغال در استان تهران،شغل ایجاد شده است. 

وی در ادامه تاكید کرد: امروز با توجه به مصوبات تصویب شده در شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان اسلامشهر پیگیری از درصد اجرای آن ها از مسئولین سازمانی و نمایندگان دستگاه های مسئول انجام شد.

ترکی تصریح کرد: از بین مصوبات تصویب شده در شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان اسلامشهر و با پیگیری از طریق مسئولین استانی و شهرستانی تا 80 درصد آن ها اجرایی شده است.

وی در پایان با تاکید بر اولویت های توسعه استان در برنامه ششم توسعه گفت: از مهم ترین و اولویت دار ترین مصوبات شورای برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر می توان به تامین آب، اصلاح و بازسازی شبکه آب رسانی روستا های شهرستان اسلامشهر، رسیدگی وحل مسائل و مشکلات مربوط به بندر خشک آپرین، پرداخت تسهیلات دو میلیاردی به مشاغل خانگی و پروژه پایانه گل و گیاه اسلامشهر اشاره کرد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdci.razct1azpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما