انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیشرفت ۸۰ درصدی مصوبات شورای برنامه ریزی  و توسعه در قرچک
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح امروز یک شنبه، نشست پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در شهرستان قرچک به ریاست "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حضور فرماندار قرچک، نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این نشست 31 مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از روند پیشرفت و برنامه ریزی برای تحقق مصوبات این شورا در شهرستان گزارش ارائه دادند.

شهرام عدالتی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پیشرفت 80 درصدی مصوبات شورای برنامه ریزی در این شهرستان خبر داد و گفت: موضوع  آمایش و توسعه اقتصادی همچنین رهاسازی فضاهای کوره های آجر پزی از جمله مهمترین مسائل در این شهرستان است که پیشنهاد ما برای این امر، نگاه اقتصادی به فضاهای رها شده و مزیت دانستن این فضا بود.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر نهادها از جمله دهیاری ها با این طرح موافقت کردند و پیشنهاد های دیگری از جمله موضوع دهکده سفال را مطرح کردند، سازمان فنی و حرفه ای موضوع مهارت آموزی به افراد بویژه در صنایع دستی از جمله سفالگری و در موضوع اقتصادی هم بحث مزیت اقتصادی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی مطرح شده است.

به گفته عدالتی، در این جلسه بر توسعه حمل و نقل ریلی و راه ها از جمله محور قرچک به تهران، افزایش سرانه ورزشی شهرستان تاکید شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه شهرک صنعتی قرچک یکی از مهمترین شهرک های صنعتی استان تهران است، اظهار کرد: خوشه بندی صنعتی شهرک صنعتی قرچک به عنوان پایلوت یکی از مهمترین فعالیت هایی است که اقدامات خوبی در این زمینه از سوی شرکت شهرک های صنعتی انجام شده است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdca.6n6k49n6i5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما