کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش مسئولان و رابطین آموزشی برگزار شد

1 مرداد 1395 ساعت 20:40


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این همایش، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان مفاد قانونی مرتبط با آموزش کارکنان در قانون مدیریت خدمات کشوری به معرفی اهداف کلی آموزش کارکنان دولت و نقش آموزش در بهره وری سازمان ها و افزایش سطح باور و اعتقاد کارکنان و مدیران نسبت به ارزش های اسلامی پرداخت.

وی در ادامه مشکلات موجود در فرآیند آموزشی کارکنان دولت و کمبود سیستمهای تشویقی برای آموزش کارکنان و در نتیجه کاهش انگیزش آنها برای طی کردن دوره های آموزشی را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیمی در ادامه این همایش به اهم اقدامات در دست اجرا ، نظیر ایجاد بانک اطلاعاتی آموزش کارکنان دستگاههای اجرایی با همکاری معاونت توسعه و سرمایه انسانی و مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری اشاره کرد و بر انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس شایستگی ها و طی دوره های الزامی آموزشی مدیران به استناد مصوبات شورای عالی اداری تاکید کرد.

وی بر بازنگری در شیوه ارزیابی امتیازات مندرج در احکام کارگزینی کارکنان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت دوره های آموزشی متناسب با رشته شغلی کارکنان در طول مدت استخدامی موجب بهره وری سازمان و توانمندسازی کارکنان می شود.

ابراهیمی بیان کرد: خروجی آموزش های کارکنان در صورتی قابل قبول و ارزشمند خواهد بود که هم مورد ارزیابی و نظارت دقیق قرار گیرد و هم اینکه آموزش ها در خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به مردم اثر بخش باشد.

انتهای پیام


کد مطلب: 309

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/309/همایش-مسئولان-رابطین-آموزشی-برگزار

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir