انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در راستای پایش آمار اشتغال در فضای مجازی در نامه‌ای به جواد حسین‌زاده رئیس مرکز آمار ایران خواستار تولید آمار و شاخص‌های متناسب با اشتغال در حوزه فاوا شد.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی پس از برگزاری جلسه‌ای درخصوص لزوم رصد آمار اشتغال در فضای مجازی در راستای تحقق اهداف جلسه، این نامه را به جواد حسین‌زاده رئیس مرکز آمار ایران نوشته است.  
در نامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برای رئیس مرکز آمار ایران آمده است :«همان‌طور که مستحضرید با پیشرفت فناوری‌‌‌های نوین، سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد کشور روبه افزایش بوده و به اذعان متخصصین امر،  بخش فناوری اطلاعات موفق‌ترین بخش اقتصاد در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بوده است. لذا برنامه‌ریزی برای حمایت از کسب و کارهای حوزه فاوا و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجا که آمارهای موجود در زمینه اشتغال و بیکاری، امکان رصد میزان اثربخشی برنامه‌های اشتغال در حوزه ICT  را فراهم نمی‌کند، پیشنهاد می‌شود تولید آمارها و شاخص‌های اشتغال در حوزه فاوا در دستور کار آن مرکز قرار گرفته و نتایج آن به‌عنوان آمارهای رسمی در اختیار برنامه‌ریزان و سیاستگذاران کشور قرار گیرد. این سازمان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کند».
 
 
https://thmporg.ir/vdcg.79nrak9nupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما