انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، 16 اردیبهشت ماه با حضور «علیرضا فخاری« استاندار تهران، «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «اقبال شاکری» نماینده مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران استانی برگزار شد.
استاندار تهران در این نشست با تاکید بر لزوم برنامه ریزی، آینده پژوهی و تعامل با مردم توسط دستگاه‌ها گفت: مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان، نیازها و ضروریات را شناسایی کنند.
استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف و بومی سازی شده، دست یابیم.
فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید منطبق بر واقعیت‌ها باشد و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ایجاد ادبیات مشترک برنامه ریزی میان همه مسؤولان هستیم.
استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید واقع بینانه تنظیم شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن هدفگذاری کرد.
«سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در ابتدای نشست اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه استان تهران در حال تدوین و نقش دستگاه های اجرایی نیز مشخص شده است که با نظر کارشناسان و نخبگان، نهایی و اجرا خواهد شد.
«حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و‌برنامه ریزی استان تهران نیز وضعیت‌ موجود، ظرفیت ها و مسایل مربوط به استان تهران در اجرای بهتر برنامه هفتم توسعه را تشریح کرد.
وی افزود: برنامه ریزی دستگاه ها نباید متکی بر اعتبارات دولتی باشد و‌ باید از ظرفیت بخشهای دیگر برای افزایش مشارکت مردم و تحقق اهداف برنامه هفتم بهره برداری شود.
 
https://thmporg.ir/vdca.0nik49naa5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما