کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرحله دوم استقرار نظام بودجه ریزی عملکردی آغاز شد

30 دی 1396 ساعت 21:46


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح شنبه "مرحله دوم استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی" به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در هتل استقلال آغاز شد.

این همایش با حضور "نعمت الله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نوربخش عسکری" معاون هماهنگی برنامه و بودجه، مدیران ک ، معاونین و کارشناسان ۱۴ دستگاه اجرایی از سراسر استان و معاونین هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان ها طی دو روز برگزار می شود.

براساس این گزارش، امروز سامانه استقرار نظام بودجه ریزی عملکردی برای ۷ دستگاه اجرایی، ادارات کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اوقاف و امور خیریه، دامپزشکی، منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور عشایر، شیلات و سازمان بازرسی تشریح و توضیح داده می شود.

در این همایش آموزش نحوه وارد کردن خدمات مربوط به هر دستگاه در سامانه ارائه شده و تبادل کارشناسی با استان ها انجام می شود، بعد از آن دستگاه های اجرایی می توانند وارد سامانه شده و اطلاعات عملکردی سال ۹۵، ۹۶ و پیش بینی عملکرد سال ۹۷ را ثبت کنند.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی دیگری هم برای رفع ابهامات و سوالات دستگاه های اجرایی طراحی شده که ۲۴ ساعته و آنلاین به همه سوالات پاسخ می دهد.

به گفته عسکری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تا تاریخ 25 دی ماه کار محاسبه قیمت تمام شده خدمات 14 دستگاه اجرایی و براساس برنامه زمانبندی تا 15 اسفند ماه، محاسبه قیمت تمام شده 25 دستگاه اجرایی به پایان رسیده و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می شود تا مبنای توزیع بودجه ادارات کل استان ها در سال 97 باشد.

انتهای پیام./


کد مطلب: 980

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/980/مرحله-دوم-استقرار-نظام-بودجه-ریزی-عملکردی-آغاز

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir