کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفتگوی اختصاصی عنوان شد

«ایتالیا»وارد اتوبوسرانی تهران شد

9 اسفند 1394 ساعت 7:38


پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اعلام آمادگی دو شرکت ایتالیایی و داخلی برای خرید اتوبوس خبر داد و گفت: پس از جلسه ای که با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور بخش خصوصی و سازمان اتوبوسرانی انجام شد، چندین سرمایه گذار از بخش خصوصی برای مشارکت در خرید اتوبوس و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی مراجعه کردند؛ که به زودی کار انعقاد تفاهم نامه با دو شرکت ایتالیایی و یک شرکت داخلی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدل سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش بی نظیر است، براین اساس که بخش خصوصی اتوبوس را خریداری کرده و وارد ناوگان حمل و نقل اتوبوسی می کند؛ سپس هزینه را طبق پیمایش پیموده شده از سوی شهرداری و شرکت واحداتوبوسرانی دریافت خواهد کرد.

سنندجی با بیان اینکه شهر تهران به 6 هزار اتوبوس نیاز دارد، گفت: به دلیل اینکه بتوانیم از مصوبات و کمک دولت استفاده کنیم از سوخت  برای اتوبوس ها استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ بهمن ماه 94 بود که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از برگزاری نشست بخش خصوصی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران خبرداد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 98

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/98/ایتالیا-وارد-اتوبوسرانی-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir