کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگسراها در اختیار پلیس/ بودجه تهران کم است

11 بهمن 1396 ساعت 11:18


برزین ضرغامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره اهمیت بودجه ریزی برمبنای عملکرد اظهار کرد: بودجه ریزی عملیاتی یک نقطه قوت برای دستگاه های اجرایی است مشروط به اینکه بتواند مشکلات حوزه اجرایی بویژه فرهنگ را حل و فصل کند.

وی افزود: بودجه استان تهران نسبت به مطالبات و نقشی که در کل کشور دارد پاسخگوی نیازها نیست. بسیاری از طرح ها و برنامه های مورد نظر به دلیل بودجه پایین پایتخت عملیاتی نمی شود.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: یکی از مشکلات در اداره کل ها بویژه ارشاد تخصیص بخش اعظم هزینه های بودجه جاری به پرداخت حقوق پرسنل قراردادی است.

ضرغامی با بیان اینکه بیش از 55 مجتمع فرهنگی_ هنری در سطح استان تهران وجود دارد، افزود: پایتخت یک استان نیست، مجموعه ای متنوع از جمعیت، قوم، فرهنگ از مجموعه استان های ایران در تهران تجمیع شده است. شهرستان بهارستان 550 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که بسیاری از تهرانی ها نمی دانند چنین شهرستانی وجود دارد. این شهرستان با این همه تنوع قومی زیرساخت فرهنگی لازم را ندارد.

وی به در اختیار گرفتن یکی از فرهنگسراهای شرق استان تهران از سوی پلیس راهور اشاره کرد و افزود: ورامین به سه شهرستان، پیشوا، قرچک و پاکدشت تقسیم شد،  اما زیرساخت فرهنگی ندارد. 6 سال است فرهنگسرای ما را پلیس راهور گرفته هر اقدامی کردیم و سمج شدیم به درخواست ما توجه نکردند، بنابراین فاصله استاندارهای فرهنگی تا امکانات فرهنگی ما زمین تا آسمان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 941

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/941/فرهنگسراها-اختیار-پلیس-بودجه-تهران-کم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir