کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی برای تمام شهرستان های استان تهران

10 دی 1396 ساعت 17:24


پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران/خبرگزاری مهر نوشت:

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی با بیان این که با تصفیه  پسآب خروجی فاضلاب استان تهران بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی و صنعتی استفاده می شود، گفت: برای اولین بار در سال جاری تمام شهرستان ها و شهرهای پیرامونی استان طرح تصفیه خانه فاضلاب دارند و هر ۲ ماه یک تصفیه خانه در استان تهران افتتاح می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به ۱۹۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر ریاست جمهوری افزود: تاکنون رقمی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان در این خصوص پرداخت شده و تا پایان سال جاری تخصیص هایمان را می گیریم.

ترکی با بیان این که برخی شهرستان های استان تهران فاقد حتی یک تخت بیمارستانی بودند، گفت: مقرر شد تا تمام شهرستان های استان مصوبه یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در نظر گرفته شود، حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه ها دیده می شود. این مهم نوید خوبی برای حوزه بهداشت و درمان است.

وی در بخش دیگری از نشست خبری امروز خود به پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان تهران اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی پایانه صادراتی گل و گیاه اسلامشهر تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی با زنجیره تولید، توزیع و صادرات واگذاری زمین انجام شده و توافقی که با بخش خصوصی انجام شده تا خرداد ماه اجرایی می شود.

اشتغال زایی در ۷۰۰ روستا در دستور کار قرار دارد

این مسئول استانی گفت:اشتغال زایی در ۷۰۰ روستا در استان تهران طبق سند توسعه روستایی در دستور کار قرار دارد.

ترکی با بیان این که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ در استان تهران ۵ پروژه در قالب ۱۱ برنامه دستور کار قرار داد، گفت: دستگاه اجرایی ما رتبه اول تا سوم در سطح کشور در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت توسعه صادرات غیر نفتی مبارزه با قاچاق کالا کسب کردند.

لینک خبر


کد مطلب: 928

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/928/مصوبه-بیمارستان-۱۰۰-تختخوابی-تمام-شهرستان-های-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir