کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور پروانه کار اتباع عراقی و افغان در تهران آغاز شد

6 دی 1396 ساعت 8:00


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران شاکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اعلام کرد: فرصت تمدید و صدور کارت مجوز کار از تاریخ 1396/9/14 تا 1396/10/30 خواهد بود و اتباع افغانی و عراقی بایستی برای صدور و تمدید کارت کار خود در زمان یاد شده به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای محل اقامت خود مراجعه کنند.

همچنین هزینه صدور پروانه کار به مدت یکسال 360 هزار تومان و برای تمدید پروانه کار مبلغ 258 هزار و 700 تومان تعیین گردیده که توسط متقاضی پرداخت می گردد.

زمان فراخوان قابل تمدید نبوده و متقاضیان می بایست در این فرصت برای ارائه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای محل اقامت خود مراجعه و پروانه کار جدید دریافت نمایند.

اتباع افغانی و عراقی ساکن در شهرستانهای ورامین ،قرچک ،پاکدشت شهرقدس، رباط کریم،اسلامشهر به ادارات اجرائی شهرستان و اتباع دماوند پردیس و فیروزکوه به اداره دماوند و اتباع شهرستانهای ملارد و شهریار به اداره شهریار واتباع شهرری به مجموعه کارگران غدیر واقع در باقر شهر و  اتباع شهرستان تهران به مرکز مجیدیه(ساکنان شرق  تهران ) و مجموعه کارگران (ساکنان غرب تهران )مراجعه نمایند.

ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای استان تهران در مدت تعیین شده موظف به رصد، نظارت و اجرای قانونی این طرح شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به ماده 181 قانون کار، گفتند: کارفرمایانی که اتباع خارجی فاقد پروانه کار یا آنهایی را که مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده را به کار می گمارند و همچنین، کار فرمایانی که اتباع بیگانه را در کاری غیر از آنچه در پروانه کار قید گردیده است را بکار می گمارد؛ در هر صورت مرتکب جرم شده اند و برابر قانون به مجازات حبس از91 روز تا 180روز محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 912

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/912/صدور-پروانه-کار-اتباع-عراقی-افغان-تهران-آغاز

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir