کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح بزرگ رصد خدمات شهری در تهران کلید خورد/خدمات رسانی الکترونیک میشود

29 شهريور 1396 ساعت 5:33


نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، درباره آخرین وضعیت سرمایه گذاری خارجی در استان تهران گفت: سال گذشته شرکتی ایتالیایی برای ساخت بیمارستان در تهران اعلام آمادگی کرد، اما ما براساس قابلیت های استان ها عمل کرده و مقصد سرمایه گذاری را استان سیستان و بلوچستان انتخاب کردیم. این شرکت ساخت و اجرای پنل های خورشیدی در این استان را آغاز کرد. همچنین با دانشگاه آزاد فارس هماهنگ کردیم تا شرکتی خارجی برای ساخت هتل در آنجا سرمایه گذاری کند که آن هم اجرایی شد.در حوزه سلامت و درمان هم سه استان دیگر را معرفی کردیم و کار آغاز شده است.

وی همچنین درباره حضور دو شرکت ایتالیایی که دو سال گذشته برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به تهران آمدند، گفت: این شرکت هنوز هم آماده است اما برخی از دوستان همکاری نکردند. اگر همکاری می شد تا امروز ساماندهی انجام و اتوبوس های پایتخت نوسازی شده بود. درخواست ما از شورای شهر و شهردار جدید تهران این است که برای این کار اقدام کنند. این شرکت اعلام کرده که تکنولوژی را وارد پایتخت کرده، ساخت و تحویل اتوبوس در تهران انجام می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از آغاز طرح رصد خدمات شهری در تهران خبر داد و گفت: بیشتر معضل مردم در شهر تهران ترافیک، حمل و نقل، آلودگی هوا و مشکل ایاب و ذهاب برای خدمت رسانی است. برای همین موضوع طرح (خدمات رسانی الکترونیکی) با مشارکت بخش خصوصی  را انجام می دهیم که بر اساس آن تمام مجموعه خدمات شهری مجوز دار را رصد کنیم، مردم از طریق سامانه تعریف شده خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند. یکی از مزایای این طرح کاهش ایاب و ذهاب در داخل شهر و  شفاف سازی خدمات رسانی است.

 


کد مطلب: 873

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/873/طرح-بزرگ-رصد-خدمات-شهری-تهران-کلید-خورد-رسانی-الکترونیک-میشود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir