کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار تهران مطرح کرد؛

روی صادرات طلا و جواهر تهران تمرکز کنید/ صدور شناسنامه طلا لازم است

1 اسفند 1394 ساعت 8:05


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سیدحسین هاشمی با اشاره به موقعیت پسا برجام برای سرمایه گذاری اقتصادی در پایتخت گفت: در پسابرجام صنعت طلا و جواهر می تواند علاوه بر نیاز داخل در حوزه صادرات هم بسیار فعال عمل کرده و چشم انداز روشنی را می توان در این صنعت برای دوران پسابرجام تصور کرد.

وی ادامه داد: شناسنامه دار کردن تولیدات داخلی طلا و جواهر برای خریداران و به ویژه برای خارجی ها بسیار  مهم است، چون بعضی ها این دغدغه و نگرانی را دارند ولی با داشتن گارانتی  و خدمات پس از فروش و شناسنامه دار شدن تولیدات داخلی  این نگرانی نیز وجود نخواهد داشت.

هاشمی با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته با کیفیت بسیار خوبی برگزار شده است، افزود: همین موضوع نشان می دهدصنعت طلا و جواهر رو به رشد است.

هاشمی ضمن  تاکید بر حفاظت و حمایت از استادکاران صنعت طلا و جواهر گفت: خوشبختانه در این صنعت شاهد هستیم که علاقه مندان و فعالان زیادی از الگو برداری به طراحی رسیدند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندارتهران با بیان اینکه در نمایشگاه طلا و جواهر امسال طرح های بسیار زیبایی را دیدم که قابل توجه هستند عنوان کرد: اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر حرکت بسیار خوبی را در این صنعت آغاز کرده و باید به این مسیر ادامه دهند.

هاشمی  ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در این صنعت ایجاد اشتغال زایی بسیار بالا است و زمینه خوبی برای حضور توریست به داخل کشور  را فراهم می کند.

وی بیان کرد: طبیعی است زمانی که طلا و جواهر در کشور ما با کیفیت و طرح های بسیار عالی تولید شده و از طرفی به لحاظ کمی نیز مناسب باشد می تواند به جایگاه خوبی در دنیا دست یابد.

هاشمی همچنین بر ضرورت شناسنامه دار کردن و داشتن گارانتی برای تولیدات داخلی در صنعت طلا و جواهر تاکید کرد.

استاندار تهران افزود: این موضوع برای خارجی ها بسیار مهم است چون بعضی ها این دغدغه را دارند ولی با داشتن گارانتی  و  خدمات پس از فروش و شناسنامه دار شدن تولیدات در این صنعت  این نگرانی نیز وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید فرهنگ داشتن گارانتی را در بین فعالان ایجاد کند و به این موضوع توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 86

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/86/روی-صادرات-طلا-جواهر-تهران-تمرکز-کنید-صدور-شناسنامه-لازم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir