کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات نشست بررسی پروژه های در دست اقدام سفرهای استانی رئیس جمهور

28 بهمن 1394 ساعت 11:03


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نشست تخصصی بررسی پروژه های در دست اقدام سفرهای استانی رئیس جمهور به استان تهران با حضور سید حسین هاشمی استاندار و نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و حاجی محمدی مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در طبقه 16 استانداری تهران برگزار شد.

در این نشست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نوربخش عسکری معاون سازمان، و روسای دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای تهران و سایر مدیران گزارشی از پروژه های در دست اقدام ارائه دادند.

پرورش مدیر آبفای تهران گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهریار تمام شده و سال آینده افتتاح می شود. در ملارد هم پروژه ها را به مناقصه گذاشتیم و پیمانکار مشخص شده و کلنگ کار در ابتدای سال آینده به زمین زده می شود که بر اساس برنامه ریزی ها تا 1.5 سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.  

همچنین تصفیه خانه و فاضلاب پرند در حال انجام است و تا مرداد و شهریور به بهره برداری برسد.

در ادامه این نشست رضا شاکری گفت: خطوط ریلی راه آهن حومه ویژه ری، تهران، ورامین، پیشوا و گرمسار در هفته دولت سال 1395 رسما به بهره برداری می رسد و شهروندان می توانند از ایستگاه های مترو جوانمرد قصاب و شهرری و میدان راه آهن برای ورود به این خط استفاده کنند.

وی افزود: همچنین ایستگاه های تهران، کرج و هشتگرد هم در همان هفته افتتاح شده و بعد ایستگاه قزوین به بهره برداری می رسد.

سيدحسين هاشمي در نشست پيگيري مصوبات سفرهاي استاني رييس جمهور به شهرستان هاي استان تهران گفت: سال 95 سال خوبي خواهد بود و دولت تلاش مي كند تا نه تنها همه پروژه هاي مصوب در سفرهاي استاني به بهره برداري برسد بلكه رسيدگي به بخش هاي عمراني و توسعه اقتصادي كشور در عنوان اولويت قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه بخش خصوصي نقش اول توسعه اقتصادي كشور را به عهده دارد افزود: دولت از دستگاه هاي اجرايي كه  مي توانند پروژه هاي خود را با همكاري بخش خصوصي انجام دهند حمايت صد درصدي مي كند.

استاندار تهران گفت: منابع مالي پروژه هاي تصويب شده در سفر استاني دولت به برخي از شهرستان هاي استان تهران، تامين شده است و در موعد مقرر به بهره برداري مي رسند.

وي به سياست خروج از اقتصاد تك محصولي مورد تاكيد از ابتداي انقلاب تا كنون اشاره كرد و افزود: با حمايت از سياست خروج از اقتصاد تك محصولي نفت تا كنون وابستگي به نفت به زير 25 درصد رسيده است و اميدواريم تا پايان كار دولت يازدهم اين رقم به صفر درصد برسد.

استاندار تهران با تاكيد بر اهميت استفاده از منابع بين المللي در سرمايه گذاري داخلي تاكيد كرد: در حال حاضر زمينه مناسبي در منطقه،اروپا و شرق آسيا براي روابط اقتصادي فراهم شده است و هيات هاي اقتصادي در سطوح مختلف براي سرمايه گذاري وارد ايران مي شوند و بايد از اين فرصت حداكثر بهره را ببريم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 78

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/78/جزئیات-نشست-بررسی-پروژه-های-دست-اقدام-سفرهای-استانی-رئیس-جمهور

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir