کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشارنخستین نشریه تخصصی "اقتصادسنجی مالی"/بودجه ریزی علمی می شود

25 اسفند 1395 ساعت 6:12


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران نخستین نشریه تخصصی "اقتصاد سنجی مالی" از سوی سازمان برنامه و بودجه استان تهران منتشر می شود، برای اولین بار است که سازمان برنامه و بودجه استانی حتی در سطح ملی نشریه تخصصی ویژه استفاده از روشهای مهندسی در برنامه ریزی های مالی منتشر می کند.

براساس این گزارش، سامان برنامه و بودجه متولی برنامه مالی دولت است، انتشار این نشریه با هدف طراحی روش های مهندسی مالی، مدل های بهینه و جدید است. به بیانی دیگر قرار است بهترین مدل بودجه ریزی برای دستگاه های اجرایی استان اجرا شود. این برنامه ریزی با استفاده از روش های علمی روز بوده و فرآیند عملیات مالی را تغییر می دهد.

نخستین شماره این نشریه علمی-تخصصی خردادماه سال 96 زیر نظر نعمت اله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران منتشر می شود، همچنین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، هاشم نیکو مرام استاد دانشگاه علوم تحقیقات تهران مشاوران علمی نشریه هستند.

گفتنی است؛ اعتبار علمی نشریه از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با توجه به تفاهم نامه همکاری "سازمان برنامه و بودجه استان تهران" با "انجمن مهندسی مالی ایران" صادر می شود.


کد مطلب: 752

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/752/انتشارنخستین-نشریه-تخصصی-اقتصادسنجی-مالی-بودجه-ریزی-علمی-می-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir