کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی درتهران

7 اسفند 1395 ساعت 6:09


به گزارش سید هادی کسایی زاده از پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران صبح روز پنجشنبه بیست و دومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران و نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد در طبقه ۱۶ ساختمان استانداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست کلیپ ۱۵ دقیقه ای از اقدامات انجام شده برای اعضای ستاد پخش شد.

سید حسین هاشمی در این نشست گفت: تمام دستگاه ها باید عملکرد خود را تصویری و کتبی ارائه کنند چون واقعا کارهای خوبی انجام شده و مردم و مدیران باید اطلاع داشته باشند.

در این جلسه آقای نوری بعنوان مدیرکل جدید مالیاتی استان تهران هم رسما به مدیران معرفی شد.

خان محمدی فرماندار شمیرانات بعنوان مهمان جلسه گفت: ۷ پروژه بزرگ با مشارکت بخش خصوصی تعریف کردیم. ایجاد مجموعه اقامتی تفریحی با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاریم که به دهکده اقتصاد مقاومتی تبدیل میشود و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی می شود. همچنین احداث واحد تولیدی آب معدنی هم در دستور کار داریم و ۹ میلیارد تومان هم خود مردم سرمایه گذاری کردند.پروژه دیگر هم در منطقه شمشک با  ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با هدف گردشگری است که بخش خصوصی وارد شده است.
برنامه بعدی ما بوم گردی است تا مانع خروج روستاییآن شویم و بخش خصوصی ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده تا طبیعت گردی و روستا گردی در تهران شکل بگیرد.

استاندار تهران هم دستور داد از بخش خصوصی بر اساس قانون و رعایت محیط زیست و منابع طبیعی انجام شود.

هاشمی گفت: برای بخش خصوصی زمان تعیین کنید که باید سر وقت کار را انجام دهند.

اخبار روز جامعه را با ما دنبال کنید./

انتهای پیام/


کد مطلب: 719

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/719/آغاز-اجرای-دهکده-اقتصاد-مقاومتی-درتهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir