کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبخت خبرداد

پرداخت ۵هزار میلیاردتومان برای طرحهای آب/اجرای همایش تبیینی برنامه ششم

27 بهمن 1394 ساعت 9:22


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز(سه شنبه) در نشست خبری با بیان اینکه ۵ هزار میلیارد تومان برای طرح های مربوط به آب اختصاص دادیم، اظهارکرد: دولت با احتساب این مقدار تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت کرده است.

وی افزود: تا قبل از پایان امسال، چند هزار میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی برای طرح‌های عمرانی بین پیمانکاران توزیع خواهیم کرد؛ بنابراین دولت تا پایان سال ۹۴، بیش از سال گذشته بابت طرح‌های عمرانی پرداختی داشته است.

نوبخت تصریح کرد: ما خود را برای یک رشد فزاینده ۵ تا ۶ درصدی اقتصادی در سال آینده آماده کرده‌ایم و امیدواریم با برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم، نسبت به محسوس کردن بهبود شرایط اقتصادی برای آحاد مردم موفق باشیم.

سخنگوی دولت همچنین از برگزاری یک همایش تبیینی در خصوص برنامه ششم توسعه در هفته آینده خبر داد و گفت: سه شنبه هفته آینده در سالن اجلاس سران، همایشی به منظور تبیین همه اجزای برنامه ششم توسعه اعم از اهداف کلی، کمی، راهبردها و سیاست ها برگزار خواهیم کرد و به تفصیل همه حوزه های مربوط به برنامه ششم را اطلاع رسانی می کنیم.

نوبخت در پاسخ به این سئوال که آیا سرانجام دولت بودجه دو دوازدهم به مجلس ارائه می‌کند، گفت: نظر دولت به دفعات از سوی خودم منعکس شده، مجلس حتی دو سه هفته هم تعطیل باشد، بر اساس همین آیین‌نامه موجود این امکان وجود دارد که بودجه ۹۵ را در سال جاری به تصویب برساند.

وی تاکید کرد: به مصلحت نیست بودجه، چند ماه در سال ۱۳۹۵ معطل بماند.

سخنگوی دولت در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای ردصلاحیت شده در شورای نگهبان، گفت: هر چه تعداد به جمع تایید صلاحیت‌شدگان افزوده شود، دولت استقبال می‌کند.

نوبخت تصریح کرد: تا جایی که بنده از جریا‌ن‌های سیاسی خبر گرفته‌ام، این جریانات مصمم هستند حتی با غیر یاران اصلی خودشان در این انتخابات حضور داشته باشند. امیدوارم آنچه خیر انقلاب و کشور است و مطلوب برای نظام، فراهم شود.

وی تاکید کرد: تردید نداشته باشید اگر این انتخابات هم مانند انتخابات ۲۲ بهمن منسجم، گسترده و قوی باشد، خیلی پیام برای خارج از کشور خواهد داشت؛ همان پیام‌هایی که پشتوانه مذاکرات بود.

سخنگوی دولت در خصوص میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده گفت: پیش‌بینی ما از تورم در سال ۹۵، ۱۱ درصد است، اما حقوق همه کارمندان دولت ۱۲ درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 71

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/71/پرداخت-۵هزار-میلیاردتومان-طرحهای-آب-اجرای-همایش-تبیینی-برنامه-ششم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir