کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

31 ارديبهشت 1403 ساعت 17:07

در پی شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی، داود منظور معاون رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه کشور پیامی صادر کرد.


پیام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
شهادت رییس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع) و خادم ملت، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی (قدس سره) و همچنین جمعی  از مسئولان خدوم کشور از جمله نماینده محبوب ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه که در مسیر خدمت عاشقانه به میهن اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند، موجب تألم عمیق و تأثر شدید ملت شریف ایران گردید.
به یقین مجاهدت خالصانه و تلاشهای خستگی ناپذیر و صادقانه این شهدای والامقام در راه اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی، نزد باری تعالی محفوظ و مأجور است و ملت بزرگ ایران نیز یاد و خاطره خدمتگزاری و بزرگمردی آنان را همواره زنده نگاه خواهد داشت.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، این ضایعه جبران ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظّم شهدا، هیئت محترم دولت و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماید.


کد مطلب: 6898

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/6898/پیام-تسلیت-معاون-رئیس-جمهور-سازمان-برنامه-بودجه-کشور-پی-شهادت-مردمی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir