کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رباط کریم خبرداد

شمارس معکوس برای بهره برداری از بیمارستان 220 تخت خوابی در جنوب تهران

27 بهمن 1394 ساعت 17:22


علی بیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره افتتاح طرح های عمرانی در رباط کریم پس از سفر رئیس جمهور به این شهرستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سفر استانی خود به جنوب غرب استان برای سه شهرستان رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر 877 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

وی  ادامه داد: بعد از سفر رئیس جمهوری به این سه شهرستان، کارگروهی تشکیل شد که پیگیری مصوبات را بر عهده گرفت وتمام پروژه های استانی که قرار بود در سال 94 اعتبارشان تخصیص یابد کار اجرایی آنها آغار شده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مراحل اجرایی کمربندی رباط کریم به اسلامشهر و بهارستان که توسط اداره راه و شهرسازی استان تهران تجهیز کار شده در حال انجام است.

بیگی درباره نحوه پرداخت اعتبارات پروژه کمربندی رباط کریم به اسلامشهرو بهارستان گفت: یک سوم اعتبار پروژه به دست اداره راه و شهرسازی، یک سوم سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و یک سوم از سوی استانداری است که اجرای این پروژه از سوی اداره راه وشهرسازی در حال انجام است.

وی به ساخت بیمارستان 220 تختخوابی "فاطمه زهرا(س)" در شهرستان رباط کریم اشاره و تصریح کرد: اجرای پروژه که از سوی دولت در سفر استانی تخصیص اعتبار داده شده در حال انجام است. اعتبارات ساخت بیمارستان زودتر از دیگر پروژه ها تخصیص داده شده و برای سال آینده در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه تصفیه خانه و فاضلاب رباط کریم- پرند، آب آشامیدنی پرند از احمد آباد مستوفی به طول 24 کیلومتر که اعتبار قسمتی از آن تخصیص داده شده در حال انجام است.

بیگی بیان داشت: کل اعتبارات آب کشاورزی کانال محمدیه در سال 94 تخصیص اعتبار یافته و مابقی پروژه ها هم در ابتدای سال 95 تخصیص اعتبار داده می شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: پیگیری پروژه قطار سریع السیر از پرند به اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان، تهران از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز و در حال حاضر ایستگاه های آن تجهیز شده و پیگیری ها برای تکمیل حمل و نقل ریلی در حال انجام است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 68

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/68/شمارس-معکوس-بهره-برداری-بیمارستان-220-تخت-خوابی-جنوب-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir