کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو پروژه جهاد کشاورزی استان تهران افتتاح شد/اشتغالزایی برای 700 نفر

17 بهمن 1395 ساعت 7:19


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضورقائم مقام محترم وزیر در امور بازرگانی و صنایع، رییس سازمان برنامه و بودجه استان و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و سایر مدیران استانی یک واحد بزرگ بسته بندی و فرآوری محصولات گوشتی و یک واحد گلخانه 6هزارمترمربعی در رباط کریم به بهره برداری رسید.

این واحد بسته بندی گوشت قرمز و گوشت مرغ و تولیدانواع برگر واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد در شهرستان رباط کریم درحالی افتتاح شد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم۷۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

هم چنین ظرفیت فعلی تولید این واحد سالانه بیش از 2 هزار و 500 تن بوده که تا ۵۰۰۰تن در سال قابل افزایش میباشد برای این طرح بیش از۱۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مهندس مهر فرد درحاشیه افتتاح این واحد فرآوری گوشتی با اشاره به وجود 800میلیون نفر گرسنه در جهان اظهار داشت: با استفاده از صنایع تبدیلی، می توان از هدررفت و دورریز محصولات کشاورزی جلوگیری کرد و جمعیت گرسنه جهان را تا دوبرابر کاهش داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در واحدهای بسته بندی علاو بر لزوم نظارت دقیق برتمامی مراحل از تولید تا عرضه ، بایستی به بازار فروش محصولات نیز توجه کرد وهنگام فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی باید به فکر صادرات وبازار فرامرزی نیز بود.

*افتتاح گلخانه 6هزار مترمربعی با تولید سالانه 800هزار  رزشاخه بریده

هم چنین در این  سفر  در شهرستان  رباط کریم، یک واحد گلخانه 6 هزار متر مربعی واقع در روستای آلارد نیز به بهره برداری رسید.

به دنبال افتتاح این پروژه 8 نفر به طورغیر مستقیم، 7 نفر مستقیم و 2 نفر به طور فصلی و جمعا 17 نفر به کار گرفته خواهند شد.
ظرفیت تولید این گلخانه 800هزار شاخه گل شاخه بریده رز پیش بینی می شود و در تمام سازه های این گلخانه از تجهزات ایرانی استفاده شده است.

این گلخانه با تسهیلات یک میلیارد و 200 میلیون تومانی آغاز به کار کرده است.


کد مطلب: 665

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/665/دو-پروژه-جهاد-کشاورزی-استان-تهران-افتتاح-اشتغالزایی-700-نفر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir