کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره برداری از 22 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 400 میلیارد در قرچک

12 بهمن 1395 ساعت 13:11


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران به نقل از ایرنا مسعود مرسل پور اظهارکرد: امروز به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران از مواهب بسیاری برخوردار شده اند و در سال های اخیر با سیاست های دولت تدبیر و امید ، این خدمات با وجود تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی از گستردگی بیشتری برخوردار شده است.

وی گفت: با وجود آن که در طول سال، طرح ها و پروژه های مهمی در سطح شهرستان قرچک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته ولی به منظور بیان خدمات نظام و دولت، 22 پروژه عمرانی شاخص در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح می شود.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل افتتاح پایگاه اورژانس توسط شبکه بهداشت و درمان، احداث پست برق مناطق روستایی، احداث سالن های ورزشی توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، احداث خانه بوکس و ژیمناستیک توسط اداره ورزش و جوانان، اجرای طرح های خدمات روستایی توسط بخشداری مرکزی، افتتاح واحدهای تولیدی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و اجرای طرح های هادی توسط بنیاد مسکن است.

مرسل پور گفت: اجرای شبکه و خط انتقال 20 کیلووات و تأمین آب شرب شهرک صنعتی، اجرای خط انتقال آب و مخزن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ شهرک صنعتی و اجرای طرح های خدمات رسانی و تلفن ثابت و اینترنت شهرک های جدیدالاحداث از دیگر پروژه هایی است که همزمان با دهه مبارک فجر در قرچک افتتاح می شود.

وی بیان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 447 میلیارد و 650 میلیون ریال اجرا شده است.


کد مطلب: 661

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/661/بهره-برداری-22-پروژه-عمرانی-اعتبار-بیش-400-میلیارد-قرچک

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir