کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای 420 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک

10 بهمن 1395 ساعت 8:50



سیاستهای تشویقی برای حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: سیاست های تشویقی برای حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک اعمال شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در سطح شهرستان افزود: با تلاش مدیریت شهرک صنعتی و تعامل سازنده مدیران استانی و شهرستانی، مذاکرات زیادی با سرمایه گذاران مختلف داشته ایم و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهرک استقبال خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی قرچک در چهار فاز عملیاتی طراحی شد، بیان کرد: در فاز اول حدود 220 هکتار آماده سازی شده و میزبان صنایع غذایی، بسته بندی و صنایع "های تک" هستیم و فاز دوم نیز در حالی برنامه ریزی است و به زودی اجرایی می شود.
 
مرسلپور افزود: به دلیل افزایش متقاضیان صنوف مختلف در سطح استان تهران برای استقرار در شهرک صنعتی قرچک به دنبال اجرای فازهای بیشتر و الحاق زمین به شهرک هستیم.
 
نماینده عالی دولت درشهرستان قرچک بیان داشت: سیاست های تشویقی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک اعمال شده و از این جهت سرمایه گذاری برای آنها مقرون به صرفه است ضمن اینکه موقعیت جغرافیایی این شهرک یکی از مزیت های آن به شمار می رود.
 
فرماندار قرچک همچنین به نگاه خوب دولت تدبیر و امید به بخش تولید و توسعه شهرک های صنعتی اشاره کرد و افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، تاکنون 420 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک به امضا رسیده که 80 واحد صنعتی نیز در حال ساخت هستند.
 
این مسئول از اجرای طرحهای جدید برای تسهیل در دسترسی به شهرک صنعتی و تامین زیرساختها و امکانات لازم خبر داد و گفت: تعدادی از واحدهای صنعتی این شهرک در مرحله بهره برداری هستند.


کد مطلب: 656

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/656/امضای-420-قرارداد-سرمایه-گذاری-شهرک-صنعتی-قرچک

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir