کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوره آموزشی «نقش علم داده و هوش مصنوعی در سیاست‌گذاری و حکمرانی منطقه‌ای»

19 بهمن 1401 ساعت 12:58

دوره آموزشی «نقش علم داده و هوش مصنوعی در سیاست‌گذاری و حکمرانی منطقه‌ای» به صورت حضوری و وبینار برای مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران، 24 بهمن ماه جاری برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری این سازمان در راستای توانمندسازی و آموزش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای یک دوره آموزشی با عنوان "نقش علم داده و هوش مصنوعی در سیاست‌گذاری و حکمرانی منطقه‌ای" نموده است.
این دوره با تدریس «کورش پرند» استاد تمام گروه علوم کامپیوتر دانشگاه شهیدبهشتی به صورت حضوری برای مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران و وبیناری برای مدیران سایر استان ها در روز دوشنبه 24 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.
گفتنی است، علم داده در حکمرانی می تواند به استخراج اطلاعات و دانش مفید از حجم زیادی از داده‌ها، به منظور بهبود تصمیم‌گیری بخش عمومی برای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده و استفاده از تحلیل‌های برتر پیش ‌بینی‌کننده، کمک ‌کند. از طرفی هوش مصنوعی می‌تواند به انجام بهینه وظایف اصلی دولت ها کمک نماید. بدیهی است استفاده از این ابزارهای نوین در راستای حکمرانی خوب به رویکردهای برابری، حفظ و تقویت زیرساخت­های عمومی و کالاهای عمومی، فراگیر بودن، رقابت‌پذیری و پاسخگویی منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی توجه می‌‌نماید.
شایان ذکر است، مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها نیز می‌توانند از طریق لینک زیر به‌صورت مهمان وارد شوند و در دوره حضور یابند.

 https://www.skyroom.online/ch/thmporg32/hoshe-masnoie
 
 
 


کد مطلب: 6442

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/6442/دوره-آموزشی-نقش-علم-داده-هوش-مصنوعی-سیاست-گذاری-حکمرانی-منطقه-ای

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir