کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استخدام 35 نفر در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

6 اسفند 1395 ساعت 18:47


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حجت الاسلام عزیزنیا، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درجلسه آغاز به خدمت کارشناسان جدید الورود سازمان با تبریک ورود این افراد به خانواده کشاورزی اظهار داشت: درسطح کشور حدود 20وزارت خانه وجود دارد اما وازرت جهاد کشاورزی به دلیل تاسیس بعد ازپیروزی انقلاب و اینکه یادگاری از امام خمینی(ره) است، با سایر وزارت خانه ها متفاوت است.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به ارباب رجوع گفت: امیرالمومنین فرموده اند: اگر کافر هم به شما مراجعه کرد، به کار او رسیدگی کنید؛ چراکه در برابر قانون همه برابرند.

در ادامه جلسه، حسین رضا یوسفوند عنوان کرد: جهاد کشاورزی استان تهران اولین استانی هستیم که استخدام مهندسان ناظر را آغاز کرده ایم.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اعلام خبر استخدام35 نفر ازمهندسان کشاورزی درسازمان افزود: از این تعداد 51 درصد خانم و49 درصد آقا از رشته های مختلف امور دام، گیاه پزشکی، باغبانی ، ترویج ، شیلات و توسعه روستایی هستند.

وی با اشاره به شروع فعالیت این افراد از 2/11/1395 اظهار داشت: این کارشناسان از ابتدای بهمن ماه سال جاری که ابلاغ شروع به کار آن هاست، در مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان ها به فعالیت مشغول می شوند.

در پایان این مراسم کارشناسان جدیدالورود سازمان طی سوگند نامه ای نسبت به انجام وظایف شغلی، پیشرفت نظام اداری وحفظ حقوق ارباب رجوع بر اهتمام در اعتلای کشور تاکید کردند.

اخبار جامعه را با ما دنبال کنید./

جامعه خبر


کد مطلب: 644

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/644/استخدام-35-نفر-سازمان-جهاد-کشاورزی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir