کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه مرکز سرمایه گذاری خارجی استان تهران با سازمان تجارت خارجی ژاپن

29 دی 1395 ساعت 10:49


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، الله محمد آقائی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بیان وظایف و مسئولیت های این مرکز اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران آمادگی دارد در زمینه تبادل اطلاعات  و معرفی فرصت های سرمایه گذاری با سازمان تجارت ژاپن همکاری لازم داشته باشد.

وی گفت: در صورت آمادگی سازمان تجارت خارجی ژاپن این همکاری ها می تواند در قالب یک تفاهم نامه در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی، ارائه فرصت ها مربوط به قابلیت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان تهران و ژاپن و تبادل تجربیات طرفین، به صورت رسمی آغاز شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران گفت: همکاری در زمینه سرمایه گذاری در بخش شرکت های کوچک و متوسط از دیگر مواردی است که می تواند مد نظر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران و سازمان تجارت ژاپن قرار گیرد.

در این جلسه شینوبو ناکامورا نماینده تام الاختیار سازمان تجارت ژاپن ضمن توضیح در خصوص وظایف و اهداف سازمان خود گفت: ما در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و تبادل اطلاعات در زمینه جذب سرمایه گذاری خواهان همکاری مستمر و مطلوب هستیم.

در این جلسه که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، رئیس کمیسیون بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی اتاق تهران، نماینده یکی از شرکت های کوچک و متوسط و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران حضور داشتند، مزیت های استان در حوزه های مختلف صنایع نوین، گردشگری، ساخت هتل، بازیافت و پسماند تبیین و تشریح شد.


کد مطلب: 640

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/640/جلسه-مرکز-سرمایه-گذاری-خارجی-استان-تهران-سازمان-تجارت-ژاپن

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir