کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبخت خبر داد؛

بررسی بودجه 95 قبل از پایان سال؛ حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان

24 بهمن 1394 ساعت 13:34


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران؛ محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره آخرين وضعيت بررسي بودجه ۹۵ در مجلس اظهار داشت: با اعضاي كميسيون تلفيق در سازمان برنامه و بودجه جلسه‌اي داشتيم و خوشبختانه نمايندگان عضو كميسيون نظر داشتند كه منافع بسيار زيادي دارد كه ما بودجه را بتوانيم قبل از شروع سال ۹۵ به تصويب برسانيم.

وي افزود: راهكارهاي مختلفي در اين جلسه بررسي شد و قرار شد كه دوستان با هيات رئيسه هماهنگ كنند.

نوبخت ادامه داد: اميدواريم بعد از بازگشت نمايندگان به مجلس و برگزاري انتخابات، يعني از دهم يا يازدهم اسفند بودجه سال ۹۵ در كميسيون تلفيق و بعد از آن هم در جلسه علني مجلس مورد بررسي و تصويب قرار گيرد.

رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور تاكيد كرد: حتي اين امكان براي ما وجود دارد كه اگر مجلس يك هفته كم بياورد، هفته سوم فروردين ۹۵ هم بتواند بودجه سال آينده را به تصويب برساند و ما هم مي‌توانيم پرداخت‌هايي را كه براي آخر فروردين داريم، با ارقام و اعدادي كه در بودجه ۹۵ پيش‌بيني كرده‌ايم، انجام دهيم.

وي همچنين درخصوص افزايش حقوق كارمندان دولت اظهار داشت: متناسب با شرايط اقتصادي، حقوق كارمندان دولت و بازنشستگان را به صورت واقع‌بينانه تعيين كرديم.

نوبخت تصريح كرد: حداقل حقوق بازنشستگان كه ۷۵۰ هزار تومان بود را به بالاي يك‌ ميليون تومان مي‌رسانيم كه اين نيز مستلزم آن است كه بودجه ۹۵ در سال ۹۴ تصويب شود تا ما بتوانيم اين كار را انجام دهيم، لذا براي كشور خوب نيست كه پس از شرايط پساتحريم ۲-۳ ماه ديگر ما كشور را متوقف كنيم تا بودجه به تصويب برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: اميدواريم همچنان كه مجلس تا امروز با دولت همكاري خوبي داشته است، ان شاءالله پس از انتخابات نيز با سرعت بيشتري بودجه ۹۵ را بررسي كند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/60/بررسی-بودجه-95-قبل-پایان-سال-حقوق-بازنشستگان-یک-میلیون-تومان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir