کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

2 ارديبهشت 1401 ساعت 18:16

دکتر «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.




به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه پاسداران، فرزند مبارک انقلاب اسلامی بود که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه ١٣٥٨ در حالی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و شرارت‌های داخلی که از طرف ابر قدرتهای شرق و غرب هدایت می شدند، روبرو بود.
سبز پوشانی که با آمادگی به موقع در مکتب سید الشهد،ا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) درس ایستادگی و شهادت آموخته‌اند و همواره حافظ اسلام و امنیت مرزهای زمینی، دریایی و هوائی ایران اسلامی بوده و با حضور مقتدرانه و فداکارانه خود در سالهای پر افتخار دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف جهادی و سازندگی بازوی توانمند دولت و مردم ولایت مدار ایران و همه مستضعفان جهان بوده اند. بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در دفتر پرافتخار فرزندان مکتب حضرت روح الله (ره) است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از نخستین و اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی با در هم آمیختن ولایتمداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی توانست در طول ۴۳ سال گذشته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه این سبزپوشان جان‌برکف در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
نقش بسزای این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف دفاعی‌، امنیتی‌، فرهنگی‌، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور، نشان از عزم راسخ پاسداران غیور این مرزو بوم برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های والای مکتبی و انقلابی دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون این عزیزان را ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) ومنویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.
 


کد مطلب: 5999

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5999/پیام-تبریک-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-مناسبت-سالروز-تأسیس-سپاه-پاسداران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir