کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز ارتش

29 فروردين 1401 ساعت 15:24

علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به حافظان امنیت کشور تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، تبلور استقلال و آزادى، ارتشی است که آوازه غیرت و هم بستگى آن، دروازه هاى پولادین جهان را درنوردیده و امنیت را برای سرزمین مادریمان به ارمغان آورده است.
 تردیدی نیست حماسه سازی ها و فداکاری های سترگ ارتشیان عزیز در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور در سالیان گذشته به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و هم اینک با ابتکارات، خلاقیت ها و توانمندی های فناورانه دفاعی و نظامی پیشرفته و بازدارنده، شگفتی جهانیان را در بر انگیخته است.
خداوند را شاکریم که وجود با صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره موجبات رضایت امام راحل (ره)، خرسندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است و در مقابل ناامیدی دشمنان میهن اسلامی را رقم زده است.
یاد وخاطره شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران را پاس داشته و اقتدار، سربلندی و موفقیت روزافزون ارتش جمهوری اسلامی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از تدابیر و فرامین نایب بر حقش، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال مسئلت می کنم.
 
 


کد مطلب: 5992

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5992/پیام-تبریک-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-مناسبت-روز-ارتش

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir