کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش یازده درصدی بودجه شهرستان قدس؛ پروژه آبرسانی به اتمام رسید

3 دی 1395 ساعت 16:25


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی در جلسه ای که روز پنج شنبه با حضور استاندار تهران به منظور بررسی و رفع مشکلات شهرستان قدس تشکیل شد، گزارشی از اعتبارات تخصیص داده شده برای پروژه های عمرانی شهرستان ارائه کرد.

وی با اشاره به پروژه های شهرستان و اهمیت اجرا و تسریع در تکمیل آنها گفت:با پیگیری های بعمل آمده اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان در سال 95 نسبت به سال 94 افزایش یازده درصدی نشان می دهد که توجه به اعتبارات مورد نیاز در جهت رفع مشکلات شهرستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از اختصاص بودجه لازم برای بیمارستان 160 تخت خوابی در حال احداث شهرستان قدس طی سفر ریاست جمهوری به شهرستان خبر داد.

ترکی همچنین از تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل پل غیر هم سطح شهرقدس خبر داد و گفت: باید پیمانکار توانمند به منظور تکمیل و اجرای کامل پروژه در حداقل زمان ممکن اقدام کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود: پروژه آبرسانی به شهروندان شهرستان قدس به منظور تامین آب شرب سالم به اتمام رسیده و اعتبارات پروژه تعریض محور چیتگر و استخر سرپوشیده هم تخصیص داده می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان ضمن اعلام پرداخت اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان،نسبت به انجام حمایتهای هرچه بیشتربه منظور تامین اعتبارات لازم جهت اجرا و تکمیل پروژه ها در شهرستان اعلام آمادگی کرد.


کد مطلب: 584

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/584/افزایش-یازده-درصدی-بودجه-شهرستان-قدس-پروژه-آبرسانی-اتمام-رسید

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir