کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره برداری از 5 سالن ورزشی شمال غرب تهران تا پایان سال جاری

21 آذر 1395 ساعت 12:29


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، جعفر زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران اظهار کرد: 21 مجموعه ورزشی شمال غرب تهران از طریق ماده 88 به مدت یک سال به بخش خصوصی واگذار شد. با اجاره این اماکن ورزشی به بخش خصوصی، یک میلیارد و 500میلیون تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی افزود: مبلغ اجاره اماکن ورزشی پایتخت براساس نظر سه کارشناس رسمی دادگستری تعیین شده و شرایط آن به صورت آگهی خرداد ماه سالجاری از طریق تعدادی از روزنامه های سراسری به چاپ رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران سرانه ورزش شمال غرب تهران را 30 سانتیمتر مربع عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 65 هزار ورزشکار زن و مرد در این اماکن ورزشی به فعالیت پرداختند.

به گفته زرنگار 621 مجموعه خصوصی و دولتی در این حوزه قرار دارد که 21 مجموعه ورزشی دولتی و مابقی زیر نظر بخش خصوصی اداره می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال جاری تشویق و مشارکت بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی- ورزشی است گفت: پنج سالن ورزشی شمال غرب تهران که پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد دارند، سال جاری به روش بی او تی(مشارکت بخش خصوصی در توسعه پروژه های زیربنایی) به بهره برداری می رسند.


کد مطلب: 558

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/558/بهره-برداری-5-سالن-ورزشی-شمال-غرب-تهران-پایان-سال-جاری

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir