کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهسازی 52 کیلومتر راه روستایی در پایتخت با اعتبار 80 میلیارد ریالی

17 آذر 1395 ساعت 7:01


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، محمد طاعتی رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی استان تهران در این باره اظهار کرد: این ٥٢ کیلومتر شامل ترمیم، بهسازی، روکش آسفالت و احداث راه روستایی در استان تهران بوده است.

طاعتی در ادامه گفت: از جمله پروژه های شاخص تحت عملیات اجرایی در ٩ ماهه امسال می توان به این پروژه های روکش آسفالت کمربندی دوم تهران به اسماعیل آباد و قوچحصار، روکش آسفالت کمربندی ورامین به سعیدآباد و پلنگ دره، احداث و آسفالت محور علی آباد محیط به حصار کوچک، روکش آسفالت سعیدآباد و کمرد، روکش آسفالت محورهای آیینه ورزان و لومان و روکش آسفالت محور گل تپه کبیر به علی آباد قیصر، اشاره کرد.

طاعتی اعتبارات هزینه شده جهت بهسازی ٥٢ کیلومتری راه روستایی استان را بالغ بر ٨٠ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: عمدتاً از طریق حواله های قیر مطالبات پیمانکاران در این حوزه پرداخت شده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی استان تهران در پایان گفت: بدیهی است نیاز به بهسازی و توسعه محورهای روستای استان تهران بیش از این مقدار است امّا در حال حاضر به دلیل محدودیت های اعتباری امکان تحقق آنها میسّر نشده است.


کد مطلب: 552

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/552/بهسازی-52-کیلومتر-راه-روستایی-پایتخت-اعتبار-80-میلیارد-ریالی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir