کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اعتبار 20 میلیارد تومان اجرا شد

بهره برداری و آغاز 66 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان ملارد

21 بهمن 1394 ساعت 5:53


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ شهرستان ملارد با مساحت ۹۶۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یکی از پانزده شهرستان استان تهران است.

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و صفادشت در غرب استان تهران واقع شده که از غرب و شمال به استان البرز، از جنوب به شهرستان رباط کریم و شهرستان ساوه و از شرق به شهرستان شهریار محدود است. این شهرستان دارای بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی وکارخانه در شهرک ها و لکه های صنعتی صفادشت، دهک و قپچاق است.

همچنین دارای 15 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که از این میزان بیش از 200 هزار تن انواع محصولات باغی و زراعی تولید می شود. عمده محصولات زراعی شهرستان ملارد گندم، جو، ذرت، و عمده محصولات باغی زردآلو، سیب و گیلاس است. ملارد رتبه اول تولید طیور در استان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش به مناسبت سالگرد سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی 10 پروژه شاخص از میان 66 پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی شهرستان ملارد با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان با حضور نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بهمن خطیبی فرماندار ملارد، حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان، علی اکبر خراسانی شهردار ملارد و جمعی از معاونین فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان افتتاح شد.

این 66 پروژه در بخش های کشاورزی، عمران، شهری و روستایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و صنعتی کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری شد.

اولین پروژه/ کلنگ زنی بازار موبایل؛ این پروژه از سوی شهرداری ملارد به مساحت 382 مترمربع در سه طبقه و با اعتبار 14 میلیارد ریال ساخته و بهره برداری می شود.

دومین پروژه/ کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی؛ این پروژه در زمینی به مساحت 1190 مترمربع و زیربنای حدود 8000 مترمربع در 8 طبقه با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال از سوی شهرداری شهرستان ملارد ساخته و بهره برداری می شود.

سومین پروژه/ افتتاح بازار روز اطلس؛ این پروژه به مساحت 8 هزار مترمربع در 3 طبقه و 141 باب مغازه با اعتبار 250 هزار میلیون ریال از سوی بخش خصوصی ساخته شده است.

چهارمین پروژه/ مجتمع تجاری پارلین؛ این پروژه بنایی با مساحت 17 هزار متر مربع است که در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع از سوی بخش خصوصی ساخته و دارای 4 طبقه و 172 واحد مغازه بوده و موجب اشتغال 300 نفر می شود. این پروژه با اعتبار 500 میلیارد ریالی ساخته شده است.

پنجمین پروژه/ پارک ورزشی؛ این پروژه در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با اعتبار 15 میلیارد ریالی کلنگ زده شد.

ششمین پروژه/ آغاز عملیات اجرایی فاز 2 خط انتقال فاضلاب شهر ملارد و تصفیه خانه فاضلاب؛ عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از سال 1395 آغاز خواهد شد و طی دو سال باید به بهره برداری برسد.

هفتمین پروژه/ افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت میدان امام حسین خوشنام
هشتمین پروژه/ کلنگ زنی گلخانه شهرداری صفادشت
نهمین پروژه/ پایگاه اورژانس روستای یوسف آباد قوام
دهمین پروژه/ بازدید از شرکت صنعتی آران سیج و افتتاح طرح توسعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ نعمت الله ترکی پس از حضور 8 ساعته در این شهرستان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های با چند سرمایه گذاری خصوصی برای حضور در پروژه های استان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 54

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/54/بهره-برداری-آغاز-66-پروژه-عمرانی-فرهنگی-شهرستان-ملارد

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir