کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان‌مراجعه‌حضوری ماموران سرشماری/غایبین‌تهرانی تا روزجمعه فرصت دارند

3 آذر 1395 ساعت 6:41


مسعود افشین در گفتگو با سعیده حسن خانی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به روزهای آخر سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در تهران گفت: کار مراجعه حضوری ماموران سرشماری به خانوارهای غایب تهرانی امشب به پایان می رسد.

وی ادامه داد: کار سرشماری در بیشتر شهرستان های پایتخت ( ملارد، قدس، فیروزکوه، پردیس، بهارستان، اسلامشهر و ...) به اتمام رسیده و تنها شمارش خانوارهای غایب تهران، ری و شمیرانات ادامه دارد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به اطلاعیه ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 مبنی بر تمدید سرشماری تا 4 آذر ماه گفت: سامانه سرشماری به مدت دو روز از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 3آذر 95لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه 4آذر ماه برای دریافت اطلاعات خانوارهای غائب در دسترس است. این سامانه تا روز جمعه 5 آذر برای غایبین تهرانی  فعال است.

افشین اضافه کرد: خانوارهایی که سرشماری نشده و در اصطلاح غایب، دو دسته هستند، دسته اول خانواده هایی که کد خانوار غایب را دریافت کرده اند که با مراجعه به سامانه سرشماری 95 با ارائه این کد اقدام به ثبت نام می کنند. دسته دوم خانواده هایی که کد غایبی ندارند و می توانند با ارائه کد ملی و پستی اقدام به ثبت اطلاعات کنند.

وی افزود: برخی از خانواده هایی که به هر دلیل کد غایبی به آن ها نرسیده و یا کد آن ها مفقود شده است هم می توانند به شماره هایی که پیش از این اعلام شده تماس بگیرند و یا با کد ملی شروع به ثبت نام کنند.

به گفته معاون آمار و اطلاعات تا اطلاع ثانوی آمار رسمی اعلام نمی شود، همچنین کار ستادهای سرشماری پایتخت جمعه 5 آذر ماه به پایان می رسد و 5 ستاد مرکزی هم تا پایان هفته آینده (12 آذر) به کار خود پایان می دهند.


کد مطلب: 533

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/533/پایان-مراجعه-حضوری-ماموران-سرشماری-غایبین-تهرانی-روزجمعه-فرصت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir