کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لایحه بودجه سال آینده 14 آذر ماه تقدیم مجلس می شود

29 آبان 1395 ساعت 6:33


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، محمدباقر نوبخت در برنامه «در مسیر توسعه» گیلان، با بیان اینکه برنامه ششم توسعه تا چند هفته دیگر در جلسه علنی مجلس مطرح می‌شود، گفت: 14 آذرماه سال جاری لایحه بودجه سال 96 تقدیم مجلس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه وضعیت کشور را در بخش‌های مختلف تا سال 1399 مشخص می‌کند و برنامه استان‌ها در چارچوب بخشی و ملی تعیین می‌شود، افزود: پس از تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس، برنامه استان‌ها را به تصویب می‌رسانیم و پیشنهاد کردم برنامه گیلان برای سال‌های 95 تا 99 توسط گیلانی‌ها نوشته شود.

وی با بیان اینکه 24 بند از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در 12 برنامه سرفصل بندی کردیم، یادآور شد: لیست تمام پروژه‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی در سال 96 همراه با بودجه سال 96 به مجلس ارائه می‌شود.

وی به سرمایه‌گذاری طرح‌های عمرانی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری 37 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی کشور سرمایه‌گذاری می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه توسعه کشور را از مسیر احیای واحدهای تولیدی دانست و افزود: تاکنون 12 هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی کشور پرداخت شده و 7 هزار و 500 واحد فعال می‌شوند.

نوبخت به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاکله برنامه ششم توسعه در مجلس تغییر پیدا نکند، چراکه این برنامه نقشه راه بوده و برنامه میان‌مدت را مشخص می‌کند.


کد مطلب: 526

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/526/لایحه-بودجه-سال-آینده-14-آذر-ماه-تقدیم-مجلس-می-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir