کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرخوش به کشاورزان تهرانی/جزئیات جلسه شورای برنامه ریزی استان درشهریار

19 بهمن 1394 ساعت 13:47


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ عصر دوشنبه هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان شهریار به صورت مشترک به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران تشکیل شد.

در این جلسه نعمت الله ترکی دبیر جلسه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سعید ناجی فرماندار شهریار، گروسی نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران کل ادارات استان، معاونین استاندار و اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهریارحضور داشتند و مسئولان و مدیران شهرستان با ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه های مختلف از موانع موجود برای تکمیل آن ها سخن گفتند.

براساس این گزارش برخی مشکلات همچون پرداخت مطالبات پیمانکاران، بلاتکلیفی مالکیت برخی زمین های دولتی، طرح انتقال آب تصفیه خانه جنوب غرب تهران به شهریار، پروژه آبرسانی، ساماندهی گلزار شهدا، بهسازی و همسطح سازی جاده ها، جنگل کاری، محیط زیست، شهرک های صنعتی و حوزه منابع طبیعی مطرح شد.

عمده مطالبه مدیران شهرستان عدم پرداخت اعتبارات تخصیص یافته در حوزه های مختلف بود که از استاندار و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار پرداخت مطالبات جهت تکمیل پروژه ها شدند.

در ادامه نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به ارائه گزارشی از هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهریار پرداخت و گفت: پس از استماع مشکلات شهرستان شورای برنامه ریزی استان 15 پروژه در حوزه های مختلف ورزشی، بهداشت، آب، اورژانس، راه و شهرسازی را بررسی و اعتبارات لازم را برای آن ها تخصیص داد.
 
وی افزود: برای 15 پروژه مبلغ 21 میلیارد تومان به مدت دو سال (از 95 تا 96) اعتبار در نظر گرفته ایم. همچنین در اعتبار جداگانه ای مبلغ 20 میلیارد تومان به حوزه جهاد کشاورزی ویژه آبیاری تحت فشار اختصاص داده ایم که از سال 95  آغاز می شود؛ این پروژه باید طی 5 سال تکمیل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 51

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/51/خبرخوش-کشاورزان-تهرانی-جزئیات-جلسه-شورای-برنامه-ریزی-استان-درشهریار

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir