کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پنجمین جلسه شورای فنی استان تهران؛ بهینه‌سازی فرآیندهای نظارت بر پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرافت

18 آذر 1399 ساعت 14:04

چالش‌ها و مشکلات نحوه انجام خدمات نظارت در پروژه‌های عمرانی استان تهران و پرداخت مطالبات پیمانکاران بابت افزایش نرخ ارز در قراردادهای عمرانی استان در پنجمین نشست شورای فنی استان مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، پنجمین نشست شورای فنی استان با حضور پرویز قوامینژاد؛ مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان (دبیر جلسه) و مدیرکل فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی استان از طریق ویدئو کنفرانس در محل استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه مهمترین چالش‌ها و مشکلات نحوه انجام خدمات نظارت مهندسان مشاور در پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران بابت مابه‌التفاوت نرخ ارز در قراردادهای عمرانی مطابق آخرین بخشنامه‌های ابلاغی نظام فنی و اجرایی کشور بدون نیاز به اعلام وصول شورای فنی استان با هدف تسریع و تسهیل در  انجام کارها، تاکید و مورد پیگیری قرار گرفت.

در ادامه این نشست با استماع دلایل اختلاف شرکت پیمانکاری دارالفن با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در قرارداد پروژه احداث بزرگراه خاوران-بابایی این پرونده مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفت.

در پایان این نشست هم شرح وظایف کارگروه استانی مدل سازی اطلاعات ساخت (BIM) تصویب شد.


کد مطلب: 5039

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5039/پنجمین-جلسه-شورای-فنی-استان-تهران-بهینه-سازی-فرآیندهای-نظارت-پروژه-های-عمرانی-مورد-بررسی-قرار-گرافت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir