کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتکو

کارگروه های آموزشی-مشارکتی تدوین سند آمایش استان تهران فعال شدند

1 آبان 1395 ساعت 8:26


شهرام عدالتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: نخستین جلسه تشریح کارگروه های آموزشی-مشارکتی با هدف تدوین سند آمایش استان تهران برگزار شد.

اعضای این جلسه مهندسین مشاور، مدیر پروژه، رئیس گروه آمایش برنامه ریزی و همکاران گروه های امور اقتصادی و برنامه ریزی  بودند که با محوریت تدوین روش شناسی سند آمایش و تشریح کارگاه های آموزشی مشارکتی مرتبط با موضوع جلسه مورد بحث قرارگرفت.

وی افزود: یکی از مصوبات جلسه این بود که طی 14 جلسه به صورت هفتگی این جلسات با حضور تمام دستگاه های موثر در توسعه سازمان فضایی استان و همکاران سازمان برنامه و بودجه در کل معاونت های سازمان و همچنین صاحبنظران از آبان ماه تا بهمن ماه برگزار شود.

همچنین با توجه به اهمیت جایگاه شهرستانها در سند آمایش استان تهران قرار شد 16 جلسه مربوط به کمیته های برنامه ریزی شهرستان با محوریت موضوعات مربوط به نظام فضایی استان و شهرستانها برگزار شود.

قائم مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه تهران در امور اقتصادی و برنامه ریزی گفت: با توجه به گسترش مولفه های موثر در سازمان فضایی استان و لزوم بهره مندی از کل کنشگران عرضه سرزمینی استان در سطح ملی-منطقه ای از کل مراجع موثر در آینده استان تهران بهره مندی کامل انجام می شود. این مهم بدیهی است به دلیل افق زمانی سند آمایش که بازه 20 ساله دارد و و با توجه به عملکرد فراملی و ملی استان تهران این سند و تحقق اهداف آن ،می تواند موتور محرکه کشور محسوب شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 472

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/472/کارگروه-های-آموزشی-مشارکتی-تدوین-سند-آمایش-استان-تهران-فعال-شدند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir