کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

28 آبان آمارگیران می آیند/ قدردانی از ابتکار فرماندار قرچک در سرشماری

24 مهر 1395 ساعت 9:01


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران؛ نعمت الله ترکی در مورد آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن پایتخت گفت: 4 شهرستان برتر استان تهران از هدف گذاری 35 درصد عبور کرده و به مرز 40 درصد رسیده اند.

وی افزود:  تعداد 700 هزار خانوار در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 تا امروز ثبت نام کرده اند که شامل 2209 هزار سرانه در تهران محسوب می شود و آمار 17 درصدی را به خود اختصاص داده است.

ترکی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن 95 تا 24 مهر ماه بود اما بنا به درخواست های متعدد دیگر استان های کشور و شهرستان های تهران، سازمان آمار کشور مهلت در نظر گرفته شده را تا 27 مهرماه تمدید کرد.

وی 28 آبان ماه را روز رسمی مراجعه حضوری ماموران آمار گیر به درب منازل اعلام کرد و افزود: تهران هم با سراسر کشور ماموران آموزش دیده را برای تکمیل اطلاعات اعزام می کند و در مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن 95 شهوندان باید اسنادی را ارائه دهند اما در ثبت نام اینترنتی به نحو خود اظهاری اطلاعات ثبت خواهد شد که این شیوه آسان تر است.

ترکی از فرماندار شهرستان قرچک بابت ایجاد مراکز ثبت اطلاعات سیار تشکر کرد و گفت: شهرستان قرچک با این اقدام ابتکاری توانسته در بین 16 شهرستان استان تهران رتبه چهارم را در ثبت اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن کسب کند.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه تهران گفت: شهرستان ملارد، قدس، رباط کریم و بهارستان از ظرفیت جمعیتی بالایی برخوردار است که مسئولان این شهرستان ها برای رسیدن به درصد رضایت بخشی در مرحله اول سرشماری ورود بهتری را داشته باشند.


کد مطلب: 461

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/461/28-آبان-آمارگیران-می-آیند-قدردانی-ابتکار-فرماندار-قرچک-سرشماری

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir