کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بازدید سرزده از برخی ادارات شهرتهران مطرح شد

لزوم بهره مندی شهروندان از خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی

5 آذر 1399 ساعت 15:51


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در بازدید از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل ثبت اسناد و املاک با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات دستگاه های اجرایی به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه می شود، گفت: به همه دستگاه های اجرایی تاکید شده خدمات الکترونیک خود را توسعه دهند تا برای موارد جزئی شهروندان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و میزان مراجعات به حداقل برسد.

وی در خصوص تفکیک خدمات عمومی و ضروری دستگاه ها افزود: با توجه به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور،  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پیگیر دریافت اطلاعات خدمات ضروری و عمومی دستگاه های اجرایی استان تهران است تا با حداکثر ظرفیت پاسخگوی نیازها و خدمات ضروری مردم باشند و در صورت نیاز هر دستگاه اجرایی برای ارائه خدمات ضروری به همشهریان مجوز حضور نیمی از کارکنان را صادر می کند.

شفیعی گفت: از شهروندان انتظار داریم برخی از مطالبات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی که جنبه عمومی دارد و مشمول فوریت زمانی نیست به زمان دیگری موکول کنند.

بنابراین گزارش ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران و جمال زنگیشه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران از این ادارات بازدید کردند.


کد مطلب: 3567

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/3567/لزوم-بهره-مندی-شهروندان-خدمات-الکترونیک-دستگاه-های-اجرایی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir