کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد

تهران در رتبه هفتم اعتبارات استانی

19 مرداد 1395 ساعت 19:45


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: بودجه سالانه استان تهران در مقایسه با سال گذشته از رشد 36 درصدی برخوردار است و در مجموع سهم استان تهران از بودجه جاری کشور حدود 3.4 درصد است.

وی با بیان اینکه بودجه استان در بخش بودجه ملی، ملی استانی و استانی تخصیص می یابد، افزود: در این جلسه گزارشی از اقدامات برنامه ششم توسعه و توزیع تخصیص بودجه سال 95 انجام خواهد شد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاوتی استان تهران به دستور کار پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارشی از اعتبارات جاری و عمرانی شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان در سال جاری ارائه شد.

ترکی خاطرنشان کرد: در نشست امروز تاکید شد که طرح های عمرانی مرتبط با اقتصاد مقاومتی که پیشتر از سوی دستگاه های اجرایی استان تهران مشخص شده است در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارند.

به گفته ترکی 64 درصد از بودجه کل کشور سهم حقوق و دستمزد و 18 و نیم درصد بودجه عمرانی است.

وی با اشاره به عملکردهای اقتصادی دولت در سه سال گذشته گفت: کاهش تورم، افزایش رشد اقتصادی، بهبود نسبی فضای کسب و کار، افزایش ثبات اقتصادی، کاهش آسیب پذیری اقتصاد، امنیت اقتصادی از شاخص های مهم عمکرد دولت در سه سال اخیر است.

وی یادآور شد: برنامه ششم توسعه استان تهران در نشست بعدی شورای برنامه ریزی استان بررسی خواهد شد.

گفتنی است پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با حضور استاندار، جمعی از معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

انتهای پیام


کد مطلب: 356

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/356/تهران-رتبه-هفتم-اعتبارات-استانی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir